اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت

ساخت وبلاگ
معرفی شاعر
چقدر پیر شدی؟ این سؤال آینه‌هاست
هروز آورزمان
متولد 1350 خورشیدی تهران، از شاعران جوان و خوش‌ذوق و قریحه. از بین قالب‌های شعری علاقه‌ زیادی به غزل‌های عاشقانه دارد و در این دوران که شعرهای ضعیف  به وفور در دسترس است کتاب «میوه ممنوع» آورزمان کلامی شنیدنی برای گفتن دارد.
مقالات دیگر: آینه دکوراتیو
غزل‌های او رنگ سبک هندی (اصفهانی) دارند و زبان او در این غزل‌ها قابل‌فهم و زلال است.  همچنین وی، قالب رباعی را هم جدی گرفته و در هر دو قالب، زیبا می‌سراید.  او اکنون به تدریس زبان و ادبیات فارسی در تهران مشغول است.
 
تمام هستی رودی به عکس ماه گذشت
تو دور بودی و هر لحظه‌ام تباه گذشت
 
نمی‌توانستم از تو دست بردارم
اگرچه زندگی‌ام غرق اشتباه گذشت
 
چقدر پیر شدی؟ این سؤال آینه‌هاست
دچار عشق تو بودم که سال و ماه گذشت
 
گذر نکرد به جز تو کسی به چشمانم
ولی دروغ چرا گریه گاه گاه گذشت
 
حدیث کولی و کوچ است لذت این عشق
که خود نیامده در دل - خدا گواه - گذشت 
 
شکست خوردم و رفتی ولی نمی‌دانی
چه لحظه‌ها که بر این شاه بی‌سپاه گذشت
******
یکی بیاید و در من کمی بهار بریزد
یکی دو پنجره در چشمم انتظار بریزد
 
یکی بیاید و در خانه‌ام غزل بتراود
درون آینه مضمون شاهکار بریزد
 
مرا دوباره بخواند از آن قصیده‌ی موهاش
به روی شانه‌ی خود شعر تابدار بریزد
 
کجاست او که بیاید کنار من بنشیند
به روی دلهره‌ام یک بغل قرار بریزد
 
دلم گرفته از این حبس، این سیاهیِ هر سو
یکی تو را به خدا نقشه‌ی فرار بریزد
 
شراب قسمت من نیست دست کم به گلویم
یکی بیاید و یک جرعه زهرمار بریزد
 
من از دیار شما می‌روم دریغ کسی نیست
کسی که کاسه‌ی آبی پیِ سوار بریزد؟
 
دلم شکسته شبیه پلی که آخر عمری
نشسته است که با سوت یک قطار بریزد
****
 
یک شب برایش تا سحر «گلپونه‌ها»  خواندم
تنها به لبخندی مرا دیوانه می‌دانست
 
فردای آن شب رفت فهمیدم که معنای
«من مانده‌ام تنهای تنها» را نمی‌دانست
مبنع : هورگان
اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت...
ما را در سایت اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین shishebori بازدید : 110 تاريخ : يکشنبه 29 آبان 1401 ساعت: 14:58

عکاسی مادر و نوزاد و کودک
سالهاست متوجه شدم برای عکاسی اصلا به دکور و ابزار گران قیمت نیازی نیست. زیباترین و خاص ترین متریال‌ها در وجود هر آدمی در دسترس هست. فقط باید کشف بشه و همون عکاسی بشه.
از درب استودیو هميشه سبز که اومد تو کمی مضطرب بنظر میرسید. دعوتش کردم بنشینه، چای بنوشه و از خودش پذیرایی کنه. همین چند دقیقه رو فرصت دارم که با آدمی که تا چند لحظه پیش غریبه‌ای بیش نبوده و الان مهمون استودیو شده، آشنا بشم. ازش از سن بارداری پرسیدم و تبریک گفتم که خواسته این روزا رو برای خودش ثبت کنه. اما به من گفت از بس همه اصرار کردن اومدم و دلم نمیخواست بيام. پرسیدم چرا؟ با اشاره ای به شکم بالا اومده و زیباش بهم گفت آخه خیلی چاق شدم و ورم دارم.
 
ما زنها خالقیم. خالق بسیاری از زیبایی‌ها و برتر از اون خالق یک انسان. برای خلق کردن هم مسلما روح و روان و هورمون و بدنمون احتیاج به تغییر شکل موقت داره که اتفاقا بسيار هم زیباست.
 
اجازه دادم این راحتی که با من حس کرده بود و میتونست از نگرانی و ناراحتیهاش پیش من صحبت کنه ادامه پیدا کنه ولی همچنان که حرف میزد متوجه شدم چقدر نمناکی چشماش اونو جذاب‌تر کرده. فرم انگشتهاش بسیار زیبا بود بخصوص وقتی هر از گاهی دستشو روی شکمش میگذاشت. نفسهاش که بخاطر بارداری کوتاه شده بود منو یاد قصه‌های عاشقانه و نفس بُر مینداخت. انگار که صفحاتي از يك رمان عاشقانه جلو روم نشسته. خودش اصلا حواسش به این جزییات جذاب و دلربا و فریبنده نبود. اما من سالهاست از پشت لنز دوربین، عادت کردم فقط زیبایی‌ها رو ببینم و با ثبت همون لحظه اونو به بقیه هم نشون بدم.
 
اغلب ما آدمها بصورت غریزی تمایل داریم وقتی عکسها رو نگاه میکنیم، عیب خودمون رو ببینیم ولی حسن دیگران. من اما، وظیفه خودم میدونم که به همه آموزش خوب دیدن بدم. اینکه حسن خودشونو رو ببینن و ممنون باشن از اینکه در دنیا فقط یدونه از اونها وجود داره.
روز دیگری، پدرمادری مهمان ما بودن که دوقلو داشتن. برای قالبگیری از دست و پای فرزندشون اومده بودن و قرار بود در باکس تندیس یک فریم عکس هم گذاشته بشه. اما نوزادا اون روز اصلا همکاری نمیکردن. پدر مادر خسته و درمونده بنظر میرسیدن. اعتراف میکردن که مدتیه اصلا نخوابیدن. بغل کردن نوزادا تو این شرایط اصلا کارساز نبود. انرژیشون تحلیل رفته بود و آرامشی براشون نمونده بود که بتونن به بچه‌هاشون منتقل کنن. من و همکارم هرکدوم یکی از بچه‌ها رو گرفتیم، چند تا شمع روشن کردیم و موسیقی ملایم گذاشتیم و آبنمای داخل استودیو رو روشن کردیم و به مامان بابا اطمینان دادیم که اصلا اشکال نداره اگه زمان بیشتری لازم باشه. وقت گذاشته بودن، اومده بودن و واقعا حیف بود اگه دست خالی میرفتن. از طرفي آرامش بچه‌ها اولویت بالاتری داشت. پدر خوابش برد. مادر میخواست بیدارش کنه که ازش خواهش کردم اینکارو نکنه. حتی بهش کفتم خودت هم چشماتو ببند و چندتا نفس عمیق بکش.
 
اون روز، کاری که طبق معمول میشد نیم ساعته تموم بشه ۳ ساعت طول کشید ولی برای خودم ارزششو داشت. وقتی موقع خدافظی بهم گفت چقدر اینجا آرامشبخشه برای من کافی بود که بدونم استودیو همیشه سبز واقعا خونه سبزی هست که میتونه حس آرامش در منزل رو القا کنه. براي ديدن نمونه هاي كوچكي از تجربيات نوزادان استوديو ميتونين به اين لينك مراجعه كنيد.
سالهاست متوجه شدم برای عکاسی اصلا به دکور و ابزار گران قیمت نیازی نیست. زیباترین و خاص ترین متریال‌ها در وجود هر آدمی در دسترس هست. فقط باید کشف بشه و همون عکاسی بشه.
 
مادر باردار حتی نفسش برامون رحمته. وقتی نوزادی رو به ما میدن برای عکاسی يعني باارزش ترین دارایی زندگیشون رو به امانت به آغوش ما میسپرن. باور کردنی نیست که نوزاد ۶ هفته‌ای رو میشه به چشماش نگاه کنی و از ته دل بهش بگی دوستت دارم و اون میفهمه و لبخند میزنه. بچه‌ها میفهمن، درک میکنن، انرژیا رو میگیرن و خیلی مهمه قبل از ورودشون تمام انرژیای بد و تلخ و استرس زا رو از خودمون دور کرده باشیم و فرکانس محیط رو بالا ببریم و آماده کنیم که مهمونامون دمی آسایش داشته باشن.
 
تجربه سالها بودن در کنار افراد و بخصوص زنها، تجربیات مختلف زندگی خودم در محیط‌های مختلف اجتماعی و آمیختنشون با عکاسی از من زن دیگری بوجود آورد. اعتماد بنفسی که در جامعه و مجلات مد، مرتب القا میشد که برای زیباتر دیده شدن به هیکل تراشیده، پوست بدون خط و خال و انواع لوازم و ابزار برای چیدمان و جلوه عکس لازمه، خدشه دار شده بود، کم‌کم خودشو پیدا کرد.
 
دختر زیبایی رو به خاطر ميارم که شکسته شدن بازوی دستش و جراحی وسیعی که داشت رد بزرگی از اون خاطره و رنج رو برای ابد روی بازوش گذاشته بود اما عشق، درست از لابلای همون آثار بخیه به روحش رخنه کرده بود و چرا این حس زیبا و این نشان باید از دید محو ميشد؟
 
هیچکس شاید به شما نگفته باشه که خال روی گونه ای که داری چقدر زیباست و چقدر جذاب ترت کرده. فقط چون میلیونها نفر خال ندارند به خودشون اجازه میدن درباره موهبتی که به ما هدیه شده اظهار نظر کنن. به عنوان یک زن، روزی‌ که از کک و مک های زنی که تازه مادر شده بود عکاسی میکردم، بی اغراق آرزو میکردم ای کاش کک و مک داشتم. زن زیباست و ذاتا زیبایی رو دوست داره و اگه بتونی به روح لطیفش دست پیدا کنی یقینا به باور میرسی که چقدر شکوه و عظمت در یک جسم به رایگان قرار داده شده و فقط‌ کافیه عینکی که جامعه از بچگی، بیرحمانه مقابل چشمان ما قرار میده برای اینکه همه رو یک شکل و یک اندازه نشون بده، برداریم. تمام هدف استودیو همیشه سبز دقیقا همینه که به زنها یادآوری کنیم زیبان و آزاده و زنجیر رو باور نکنن.
 
استودیو همیشه سبز
 
جردن- یزدان پناه
 
www.evergreen-photostudio.com
 
۰۹۱۲-۱۴۸۴۵۰۴ • ۰۹۳۶-۱۴۸۴۵۰۴
 
منبع: بامردم
اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت...
ما را در سایت اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین shishebori بازدید : 116 تاريخ : شنبه 28 آبان 1401 ساعت: 15:39

آیا آینه‌ها به ما دروغ می‌گویند؟
اگر شما نیز مانند بسیاری از افراد احساس خوبی نسبت به عکس‌های سلفی دسته جمعی خود و آنچه در آینه می‌بینید، ندارید، این مطلب را از دست ندهید.
معمولا بزرگترین ترس بعد از یک مهمانی طوفانی و شلوغ، اینکه چه چیزی گفته‌اید و در حال حاضر از گفتن آن پشیمانید، نیست، بلکه این است که در عکس‌های تگ شده دوستان خود چگونه به نظر می‌رسید. اگر چه هنگام ترک خانه چهره شما نمره ۱۰ داشته، اما در سلفی‌های دسته جمعی نمره ۵ به خود می‌دهید، در این حالت است که متعجبانه از خود می‌پرسید: «چرا من در عکس‌ها متفاوت به نظر می‌رسم؟ چرا با عکس‌هایم فرق دارم؟»

این پدیده عجیبی است که به لطف سلفی‌ها، آینه‌ها را نزد افراد زیر سوال می برند. آیا تصاویر ما «واقعی» بوده یا بازتاب ما هستند؟ این همه مدت آینه‌ها به ما دروغ گفته‌اند؟

پاسخ به این سوالات کمی دشوار است، اما خبر خوب این است که به احتمال زیاد آن موجودی که در عکس‌های سلفی به شما خیره شده، خود واقعی شما نیست، اما آینه هم چندان با شما صادق نبوده است. یک تفکیک علمی ممکن است بتواند چرایی این موضوع را برایتان شرح دهد.

آینه تنها انعکاسی از شماست نه خود واقعیتان

اگرچه آن تصویری که صبح هنگام مسواک زدن در آینه به ما خیره شده، آشناترین چهره باشد، اما خود واقعی ما نیست، بلکه انعکاسی از ماست. از آنجایی که ما به دیدن نسخه معکوس خودمان عادت کرده‌ایم، دیدن این که چگونه در تصاویر به نظر می‌رسیم می‌تواند ناراحت کننده باشد و اگر از چهره‌ای کاملا متقارن برخوردار نباشیم، نسخه معکوس می‌تواند حتی بدتر باشد.

پاملا راتلج، مدیر یک مرکز روانشناسی گفت: «ما همواره در حال تماشای خود در آینه هستیم؛ هنگام مسواک زدن، هنگام اصلاح و ...». نگاه کردن به خود در آینه به یک برداشت قطعی تبدیل می‌شود؛ شما این آشنایی را دارید و این آشنایی منجر به علاقه می‌شود، یعنی به این ترتیب ترجیحتان درباره چهره خود را این گونه می‌سازید.

دانشمندان این پدیده را اثر «قرار گرفتن در معرض صرف یا اصل آشنایی» می‌نامند. بر اساس این رفتار که توسط رابرت زایونک روانشناس تعریف شده، افراد نسبت به چیز‌هایی که با آن‌ها آشنایی بیشتری دارند، واکنش مثبت‌تری نشان می‌دهند؛ بنابراین، هنگامی که نسخه‌ای از خود را در عکس‌های سلفی مشاهده می‌کنیم، بلافاصله از آن متنفر شده و یا حتی آن را عجیب می‌دانیم، زیرا برخلاف چیزی است که به آن عادت کرده‌ایم،  به طرز عجیبی ما از نظر روانشناسی تمایل داریم در آینه بهتر به نظر برسیم، حتی اگر در عکس‌ها بهتر باشیم.

لنز دوربین نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند

آیا این که بازتاب شما همان خود واقعیتان نیست، به معنای این است که آن سلفی‌های زشت «خود واقعیتان» هستند؟ اگرچه آینه‌ها نسخه‌ای از فرد را نشان می‌دهند که عدم تقارن‌های او را کاهش می‌دهد، اما این باور که «تصاویر هرگز دروغ نمی‌گویند» نیز درست نیست. بیشتر افراد برای انتخاب عکسی که مناسب صفحه اینستاگرامشان باشد معمولا بیش از یک عکس آن هم از زوایای مختلف ثبت می‌کنند، اما ممکن است مشکل نه از زاویه بلکه از لنز دوربین باشد. به دلیل نزدیکی صورت شما به دوربین، لنز می‌تواند برخی از ویژگی‌ها را مخدوش کرده و آن‌ها را بزرگتر از آنچه در واقعیت هستند، نشان دهد؛ تصاویر همچنین تنها یک نسخه ۲ بعدی از شما را ارائه می‌دهند.

بسته به ویژگی‌هایتان، اگر صورت نرم و گردی دارید، عکس‌ها می‌توانند ویژگی‌های شما را تغییر داده و واقعیت چهره شما را بیشتر مخدوش کنند؛ به عنوان مثال، کوچکترین تغییر فاصله کانونی دوربین می‌تواند حتی عرض سر شما را تغییر دهد. هر چه دوربین شیک‌تر باشد، بهتر به تصویر نگاه خواهید کرد و از آنجایی که دوربین‌ها نسخه ۳ بعدی شما را نشان نمی‌دهند، تحریف واقعیت آسان‌تر است. مدل‌های حرفه‌ای این را برطرف کرده‌اند، به همین دلیل است که افراد می‌توانند تنها با اصلاح زوایای خود، جادوی عکس را به این شکل انجام دهند.

مقالات دیگر: شیشه بری شهرک غرب

فلاش دوربین هم می‌تواند در چهره شما تاثیر بگذارد

اگرچه نورپردازی خوب کلید همه عکس‌های جذاب است، یک فلاش تیز در واقع می‌تواند عکس شما را بسیار بدتر کند، به خصوص اگر در یک اتاق تاریک ثبت شده باشد. در واقع فلاش‌های تیز دوربین، می‌تواند چهره شما را ۷ سال پیرتر نشان دهد.

دوربین‌ها علاوه بر اینکه چهره شما را براق و چرب نشان می‌دهند، نمی‌توانند مانند چشم‌ها خود را با نور و تاریکی تطبیق دهند؛ دوربین‌ها تنها می‌توانند روی نقاط برجسته یا سایه‌ها تمرکز کنند و در برخی مواقع کاهش نور تنها کمی از حالت درخشندگی کمتر است. یک قانون کلی خوب این است که به جای آن از نور طبیعی یا فضای باز استفاده کنید.

لبخندتان نیز می‌تواند مقصر باشد

همه می‌دانند ژست گرفتن برای یک عکس ناخوشایند مثلا برای گواهینامه رانندگی یا گذرنامه چگونه است. عکس‌ها هرگز زیبا به نظر نمی‌رسند و به سختی شبیه لبخند‌های طبیعی ما هستند این در حالی است که وقتی در آینه به خود نگاه می‌کنیم، آرام و با اعتماد به نفس بوده و به احتمال زیاد لبخند می‌زنیم و طبیعی رفتار می‌کنیم.

اگر کسی هنگام عکس گرفتن فریاد زده و از شما بخواهد که کلمه «سیب» را بگویید، در شما احساس ناخوشایندی از یک ژست خودآگاه غیرفتوژنیک یا به عبارتی مصنوعی را ایجاد می‌کند که نتیجه آن ثبت عکسی متفاوت و غریبه با نسخه آینه‌ای خودتان است. بهتر است هنگام عکس گرفتن آرام باشید و سعی کنید روی چیز دیگری تمرکز کنید؛ این ناهنجاری تنش‌آمیز و اجباری همیشه به یک عکس بد تبدیل می‌شود.

ممکن است شما آن قدر که تصور می‌کنید جذاب نباشید

مهم نیست که چه عواملی را برای عکس‌های نه چندان خوب خود مقصر بدانید، همه چیز به روانشناسی خلاصه می‌شود. شاید دلیل این که شما در تصاویر متفاوت به نظر می‌رسید این باشد که آن نسخه محبوب درباره خودتان، حاصل تخیل شما باشد.

بر اساس یک مطالعه در سال ۲۰۰۸، مردم تمایل دارند فکر کنند که جذاب‌تر از آنچه واقعا هستند، هستند. در این آزمایش، محققان تصاویر شرکت‌کنندگان را فتوشاپ کردند تا جذاب‌تر به نظر برسند و سپس آن‌ها را با عکس‌های دیگر مخلوط کردند. در مرحله بعد آن‌ها از شرکت کنندگان خواستند عکس خود را از یک ردیف انتخاب کنند. افراد در انتخاب عکس‌هایی که جذاب‌تر به نظر می‌رسیدند، واکنش سریع‌تری داشتند با این استدلال که «جذابیت» نسخه‌ای از خودشان است که بیشتر با آن آشنا هستند.

برخی دیگر از متخصصان، اما نظر دیگری دارند؛ به اعتقاد آن‌ها افراد تمایل دارند فکر کنند که جذابیت کمتری نسبت به آنچه واقعا هستند، دارند. به هر حال اگر خودتان را سرزنش می‌کنید که چرا در آینه‌ها و عکس‌ها متفاوت به نظر می‌رسید، به احتمال زیاد این حس ناشی از تمام ترس و اضطرابی است که در ذهن خود دارید؛ درست مانند تنفر افراد از صدایشان. شاید نکته کلیدی برای بهتر به نظر رسیدن عکس‌ها، تا جای ممکن ثبت سلفی‌هایی است که شما را با نسخه آینه‌ای و دوربینی‌تان آشنا می‌کند.

پاملا می‌گوید: افرادی که سلفی‌های زیادی می‌گیرند، در نهایت در وجود خود احساس راحتی بیشتری می‌کنند، زیرا تصاویر پیوسته‌ای از خود داشته و کنترل بیشتری بر تصویر دارند».

معکوس یا غیرمعکوس، فرقی ندارد، در واقع توانایی دیدن خود به روش‌های مختلف باعث می‌شود که به طور کلی احساس راحت‌تری نسبت به خود داشته باشید.

منبع:upworthy

اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت...
ما را در سایت اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین shishebori بازدید : 88 تاريخ : سه شنبه 24 آبان 1401 ساعت: 12:58

روابط عمومی آینه است؛ نه دکور!
بیمه یعنی اعتماد، آرامش و البته هنر رضایت بیمه‌گذاران. روابط عمومی در برخی شرکت‌های بیمه اما به نظر با اختلال رفتاری مواجه است و ضعف برخی مدیران روابط عمومی باعث شده تا حاشیه‌ها بر متن غلبه کند، خبرسازی جای خبررسانی را بگیرد و فریب جای آگاهی بخشی را. تا جایی که تمیز دادن سره از ناسره و تشخیص واقعیت از تحریف سخت شده و نتیجه اینکه هزینه‌های سنگینی بر صنعت تحمیل می‌شود.
رضا کربلائی / بیمه یعنی اعتماد، آرامش و البته هنر رضایت بیمه‌گذاران. روابط عمومی در برخی شرکت‌های بیمه اما به نظر با اختلال رفتاری مواجه است و ضعف برخی مدیران روابط عمومی باعث شده تا حاشیه‌ها بر متن غلبه کند، خبرسازی جای خبررسانی را بگیرد و فریب جای آگاهی بخشی را. تا جایی که تمیز دادن سره از ناسره و تشخیص واقعیت از تحریف سخت شده و نتیجه اینکه هزینه‌های سنگینی بر صنعت تحمیل می‌شود.

روی سخن با مدیران شرکت‌های بیمه‌گر است و صریح اینکه اگر به انتخاب‌تان اعتماد دارید، به آنها فرصت بدهید و از ایشان برنامه بخواهید. اگر هم نه؛ پس روابط عمومی را دکور فرض نکنید. بلوغ و بالندگی سال‌های اخیر در صنعت بیمه بدون تردید مرهون آینده‌نگری و البته سرمایه‌گذاری مدیران شرکت‌هایی است که به هنر و دانش روابط عمومی باور دارند و سنگ بنای آن را بر اعتماد و برنامه‌محوری گذاشته‌اند. خطاست اگر فکر کنید که روابط عمومی فقط یک پست اداری است.

یکبار بنشینید و فکر کنید اگر برخی برنامه‌های شرکت در حوزه اطلاع‌رسانی و معرفی محصولات و خدمات شرکت تحت مسئولیت‌تان به نتیجه نمی‌رسد، دلیل‌اش چیست؟ بی‌دلیل دنبال بهانه نباشید و صادقانه از مدیر روابط عمومی‌تان بخواهید تا اشکالات را صریح و بدون لنکت بیان کند. نترسید از صراحت کلام آنها؛ بی‌تردید اگر بهترین‌ها را برای مسئولیت سترگ روابط عمومی برگزیده‌اید، بدانید که شرط موفقیت آنها، اعتماد است و صراحت در بیان نظرها.

خطاست اگر روابط عمومی را تنها بازاریابی و تبلیغات بدانید، اشتباه است اگر فکر کنید که روابط عمومی یعنی سکون در شرکت به جای ایجاد پویایی و خلاقیت. یقین بدانید که روابط عمومی یک کار تیمی و مشترک است نه حاصل تلاش و درایت یک نفر در مقام مدیر روابط عمومی.

شیشه بری آنلاین

اگر شیوه‌های اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی تکراری و تقلیدی شده، اگر برنامه‌ها به نتیجه مطلوب نرسیده، اگر سطح رضایت بیمه‌گذاران و سهامداران پایین آمده، اگر حاشیه‌ها بر متن غلبه کرده، اگر رنگ و لعاب کردن بازار پیدا کرده، اگر شرکت از مسیر خود خارج شده و اگرهای دیگر، بدانید که یک جای کار می‌لنگد.

برخی مدیران تصور می‌کنند که خودشان یک روابط عمومی هستند و از این جهت مدیر روابط عمومی‌شان را فقط در روزهای سخت صدا می‌کنند که برای حاشیه‌ها، نسخه ارائه دهد، اما افسوس که ایجاد اعتماد و تقویت رضایت محصول یک فرآیند است، نه اتفاق و رویداد. روابط عمومی کارش فقط برگزار کردن رویدادها بدون در نظر گرفتن پیامدها و بازخوردها نیست. روابط عمومی یعنی ارتباط مستقیم و بدون واسطه با نفر اول شرکت بیمه‌گر و اگر قرار این نباشد، همان بهتر که روابط عمومی را تعطیل کنید!

روابط عمومی یک کار بدون زمان است و بی‌مکان؛ یک روابط عمومی کارآمد، برنامه دارد و پاسخگوست. ساکن و راکد نیست و می‌داند که سکون و رکود یعنی مرگ تدریجی یک رویا. نتیجه‌اش آشفتگی و کابوس خواهد بود.

خریدار فرش دست دوم

در این صنعت وزین و محترم، شاهد دلسوزی و تلاش بسیاری هستیم که دیده نمی‌شوند یا کمتر دیده می‌شوند؛ اما آنها می‌توانند راه را از چاه تشخیص دهند و به مدیران شرکت‌های بیمه‌گر کمک کنند تا انتخاب بهتری داشته باشند. به روابط عمومی‌تان اعتماد کنید. آنها را به حاشیه نرانید و اجازه دهید تا پیوند‌ها را تقویت کرده و اعتمادها را دوچندان کنند.

خبرگان و کارشناسان و مدیران با دانشی در حوزه روابط عمومی صنعت بیمه هستند، پر از ایده، انرژی، نبوغ، خلاقیت، آینده‌نگر و البته بی‌هیاهو. آنها را شناسایی کنید و فرصت نقش‌آفرینی دهید. از حرکت در مسیر گذشته بپرهیزید و آینده را در نظر بگیرید. آینده از آن مدیرانی است که در انتخاب‌شان دقت می‌کنند، آینده را می‌بینند و برای آن برنامه دارند.

عصر حاضر، عصر لحظه‌ها و فرصت‌هاست و نه خطاها و حاشیه‌نشینی و انزوا. یک خبر، یک شایعه، یک حاشیه می‌تواند دردسرساز و پرهزینه باشد، اما یک روابط عمومی تیزبین و هوشمند از خبرها، تحلیل می‌سازد، از شایعه‌ها عبور می‌کند و حاشیه‌ها را کنار زده و به متن وارد می‌شود. روابط عمومی اگر درست کار کند، یک سرمایه‌گذاری است و اشتباه است اگر روابط عمومی را در تبلیغات و بازاریابی خلاصه کنیم.

روابط عمومی در خدمت مدیرعامل نیست، بلکه خادم شرکتی است که در آن مسئولیت دارد، این به معنای تقابل با مدیریت یا هیات مدیره نیست بلکه غرض آن است که یک روابط عمومی مسئولیت‌پذیر و آینده‌نگر باید دارای استراتژی بلندمدت باشد و بتواند به نحو شایسته اهداف و برنامه‌های سازمان را در حوزه مسئولیت خویش محقق سازد.

لطفا روابط عمومی را دکور نکنید و باور کنید که صلاح در اعتماد مبتنی بر یک راهبرد روشن است. مدیران شرکت‌های بیمه بدانند روابط عمومی یعنی جریان سالم و شفاف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی؛ چون گردش خون بدن سازمان. یعنی یک مغز متفکر و متخصص. روابط عمومی را تضعیف کردن بزرگترین خطاست و بدتر اینکه اگر خطایی در درون سازمان رخ دهد، قربانی کردن روابط عمومی به بهانه ناتوانی در سرپوش گذاشتن بر خطا، آغاز یک انحطاط است.

صنعت بیمه با چالش‌های زیادی در حوزه اطلاع‌رسانی و آگاهی دادن به جامعه مواجه است و اگر دنبال تحقق برنامه‌ها و شناسایی فرصت‌ها هستید، اجازه دهید روابط عمومی چون آینه، تصویری واقعی و شفاف از سازمان و شرکت ارائه دهد و بازخوردها را رصد و تحلیل و خطاها را یادآوری کند. یک روابط عمومی مسئولیت‌پذیر، انتقادها را شنواست، با نشستن در اتاق‌های در بسته میانه ندارد، همیشه در متن رویدادهاست و فرآیندها را در نظر می‌گیرد و خود را محاصره حاشیه‌ها گرفتار نمی‌سازد.

روابط عمومی یک هنر است، هنر مردم‌داری، هنر آینده‌پژوهشی، هنر تعامل سازنده و شفاف، هنر تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها. هنرمندان روابط عمومی را ارج نهید. باور کنید روابط عمومی آینه تمام‌نماست که می‌توان خود را در آن دید و تضعیف روابط عمومی یعنی شکستن آینه. چه اینکه گفته‌اند آینه چون نقش تو بنمود راست؛ خود شکن، آینه شکستن خطاست. لطفا روابط عمومی را دکور نکنید!

 

منبع: https://www.donyayebank.ir/

اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت...
ما را در سایت اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین shishebori بازدید : 116 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 21:46

تحلیل:
دکور انتخابات در بحرین؛ دموکراسی جعلی آل خلیفه
ایران پرس: در حالی که کمتر از 48 ساعت تا برگزاری انتخابات پارلمانی در بحرین باقی مانده، تأکید بر تحریم انتخابات از سوی رهبران مذهبی و سیاسی این کشور افزایش یافته است.
انتخابات پارلمانی بحرین 12 نوامبر 2022 برگزار می‌شود و گروههای بحرینی از ماه‌ها پیش درصدد تحریم آن برآمده‌‌اند. در یک ماه اخیر فراخوان‌های مردمی و حزبی برای تحریم انتخابات پارلمانی بحرین افزایش داشته و گروه‌های مخالف رژیم آل خلیفه از شیعه گرفته تا سنی و پیروان سایر ادیان و مذاهب و همچنین گروه‌ها و اصناف بر تحریم انتخابات تأکید کردند. 

دلایل اصلی تحریم انتخابات بحرین

تأکید بر تحریم انتخابات علل مختلفی دارد. نخستن دلیل مربوط به هدف آل خلیفه از برگزاری انتخابات پارلمانی است. هدف رژیم آل خلیفه تشکیل پارلمانی با قدرت نظارتی و قانون‌گذاری نیست بلکه هدف از برگزاری انتخابات، اثبات مشروعیت خود است. برای نیل به این هدف، حتی به اتباع خارجی نیز مجوز مشارکت در انتخابات داده شد. در همین راستا، سازمان‌های حقوق بشری اعلام کردند همه طراحی‌های صورت گرفته از جانب آل خلیفه برای این است که به حاکمیت خود، مشروعیت دهند و دعوت از پاپ برای دیدار از این کشور هم با همین هدف انجام شد.

دلیل مهم دیگر این است که اساساً از دید مخالفان آل خلیفه، انتخابات وسیله‌ای و ابزاری برای تقویت دیکتاتوری در بحرین است. در واقع، از دید شیخ عیسی قاسم و بسیاری دیگر از رهبران مذهبی و سیاسی بحرین، انتخابات منجر به بیشتر بسته شدن فضای سیاسی و افزایش خفقان در این کشور می‌شود. شیخ عیسی قاسم در این خصوص عنوان کرد: «انتخابات در بحرین تنها برای استبداد بیشتر است و مردم در این حکومت ابزاری هستند تا حکومت به طور کامل بر آن‌ها مسلط شود.» 

مقالات دیگر: شیشه بری سیار در تهران

 مطیع بودن پارلمان در قبال سیاست‌های پادشاه دلیل تاکید تحریم انتخابات

 

یکی دیگر از دلایل تأکید بر تحریم انتخابات این است که پارلمان در بحرین اساساً مطیع سیاست‌های پادشاه است، هیچ استقلالی ندارد و تنها کارکرد آن تائید سیاست‌های پادشاه این کشور است. بنابراین، از دید گروه‌های سیاسی و بخش بزرگی از جمعیت بحرین، چنین پارلمانی که هر 4 سال با یک انتخابات صوری و غیرآزاد تشکیل می‌شود تنها «دکوری از دموکراسی» در این کشور است و نبودن آن تأثیری بر وضعیت بحرین ندارد.  

دلیل دیگر تأکید گروه‌های بحرینی بر تحریم انتخابات این است که اساساً این انتخابات حتی شرط‌های ابتدایی آزاد بودن را نیز ندارد. یکی از شرط‌های انتخابات آزاد این است که همه مردم حق نامزد شدن و حق رای دادن داشته باشند. این در حالی است که دولت بحرین قانون انزوای سیاسی را به تصویب رساند و بیش از صد هزار شهروند را از نامزد شدن برای انتخابات محروم کرد.

کاستن از تقابل همه جانبه با مخالفان و منتقدان

دلیل مهم دیگر در خصوص تحریم انتخابات پارلمانی بحرین این است که این کشور از سال 2011 تاکنون شاهد تقابل همه جانبه با مخالفان و منتقدان است. انتخابات زمانی معنا پیدا می‌کند که از این وجه تقابلی کاسته شود و راهی برای خروج از بحران یک دهه‌ای باشد، در حالی که انتخابات بحرین چنین شاخصه‌ای ندارد. «سعید الشهابی»، رئیس جنبش آزادگان بحرین در این زمینه گفت انتخابات پارلمانی که قرار است شنبه آینده برگزار شود، راه حلی برای بحران بیش از ده سال کشور نیست و راهی برای خاموش کردن صدای مخالفان هم نخواهد بود.

نویسنده: سيد رضی عمادی

اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت...
ما را در سایت اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین shishebori بازدید : 88 تاريخ : يکشنبه 22 آبان 1401 ساعت: 14:40

۵۷ هزار شیشه شربت آنتی بیوتیک در داروخانه‌های لرستان توزیع شد
خرم‌آباد - ایرنا - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: از ابتدای ابان ماه جاری تاکنون ۵۷ هزار شیشه شربت آنتی بیوتیک در داروخانه‌های استان توزیع شد.

دکتر"محسن اسدبیگی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در راستای پیشگیری از کاهش اقلام دارویی مورد نیاز در فصل سرما و شیوع بیماری آنفلوآنزا در هفته گذشته ۱۴ هزار شیشه شربت آنتی بیوتیک در سطح داروخانه های استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه مشکل کمبود دارو در سطح استان وجود ندارد، اظهار داشت:  هیچ‌گونه کمبود داروی اساسی در استان وجود ندارد و در برخی موارد ممکن است برند (نام تجاری) مورد نظر از یک دارو وجود نداشته باشد اما نوع مشابه داروها معمولا در استان تامین و موجود است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: درصورت ارائه نسخه پزشک تمام داروخانه ها موظف به عرضه داروی مورد نیاز هستند و تاکنون ۲ داروخانه متخلف که داروی موجود در داروخانه را به بیماران عرضه نکردند، به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

اسدبیگی ادامه داد: در حال حاضر مشکل تامین سرم در داروخانه های استان وجود ندارد و حتی در داروخانه های خصوصی نیز توزیع شده است.

وی با بیان اینکه مصرف خودسرانه دارو باعث بهبود و درمان نخواهد شد، ادامه داد: خود درمانی و استفاده بی رویه از آنتی بیوتیک باعث ضعیف شدن بدن و کاهش مقاومت در مقابل بیماری خواهد شد.

مقالات دیگر: شیشه بری رنگی مدرن

اسدبیگی عنوان کرد: در راستای درمان آنفلوآنزا و کرونا نیز درمان های حمایتی و مصرف دارو باید با تجویز پزشک انجام شود اما متاسفانه برخی افراد به دنبال مصرف آنتی بیوتیک هستند که در روند درمان اختلال ایجاد خواهد کرد و موجب طولانی شدن زمان درمان خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در زمان ابتلا به آنفلوآنزا، کرونا و سرماخوردگی از مصرف آنتی بیوتیک ها خودداری شود، افزود:  افراد دارای علایم باید به منظور درمان حمایتی از آنتی هیستامین، داروهای تقویتی و مایعات با استراحت کافی استفاده و از مصرف هرگونه آنتی بیوتیک به منظور جلوگیری از تشدید بیماری جلوگیری کنند.  

اسدبیگی در خصوص کمبودهای کاذب دارویی در لرستان افزود: در حال حاضر کمبودهایی برای تولید آنتی بیوتیک در سطح کشور وجود دارد که با برنامه ریزی های انجام شده، تغییر قیمت ها و استفاده از طرح دارویاردر حال برطرف شدن هستند اما این امر نیازمند همراهی و استفاده آگاهانه مردم از داروها است.

اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت...
ما را در سایت اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین shishebori بازدید : 102 تاريخ : شنبه 21 آبان 1401 ساعت: 23:38

در فصل دوم مسابقه کهکشان چه خواهید دید؟

فصل دوم مسابقه کهکشان با تغییراتی در محتوا و دکور از جمعه ۶آبان‌ماه میزبان مردم در شبکه پنج خواهد بود که به نظر می‌آید در این فصل پرداختن به محتواهای تاریخی و فرهنگی ایران بیشتر به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست خبری فصل دوم مسابقه کهکشان با حضور عوامل و بازیگران این برنامه در محل استودیو کهکشان برگزار شد.

در ابتدا پیش از برپایی نشست عوامل فنی این برنامه تمام بخش‌های مختلف مسابقه که دچار تغییراتی نسبت به فصل اول شده بود را به خبرنگاران نشان داده و توضیحات تکمیلی را در مورد هر بخش ارائه کردند.

در این بازدید میدانی بازیگران هربخش نیز توضیحاتی در مورد آنچه قرار است مخاطبین در فصل جدید شاهد باشند را ارائه دادند.

پس از بازدید از بخش‌های مختلف این فصل از مسابقه کهکشان نشست خبری برگزار و در ابتدا کمیل سوهانی تهیه کننده این برنامه با اشاره به تغییرات اساسی در فصل دوم گفت: اولین تغییر ما در بخش‌هایی از دکور متناسب با فضای جدید مسابقه بود، همچنین در این فصل به جای مجری محوری در طول بازی از بازیگرانی در هر بخش مسابقه استفاده شده که به روایتگری پرداخته و به شرکت‌کنندگان برای پیدا کردن گویی طلایی کمک می‌کنند.

مقالات دیگر: شیشه بری

وی ادامه داد: در فصل دوم مجری مسابقه در یک اطاق فرمان حضور خواهد داشت که بین شرکت‌کنندگان و بازیگران هر بخش ارتباط برقرار می‌کند، البته بر روی موضوع زمان و همچنین خطاهای شرکت‌کنندگان نظارت داشته و سعی می‌کند فضای هیجانی را رقابتی در طول مسابقه ایجاد کند.

سوهانی تاکید کرد: در این فصل ۵۵دقیقه مسابقه را بییندگان شاهد خواهند بود و توانستیم 26 قسمت را ضبط کنیم که از تاریخ 6آبان‌ماه هر جمعه و شنبه ساعت ۲۱ از شبکه ۵ پخش خواهد شد. 

وی با بیان اینکه سپند امیرسلیمانی در این فصل جای نیما فلاح را گرفته است، توضیح داد: تصمیم ما براین بود که در هر فصل یک فرد جدید به عنوان مجری و کسی که از دل تاریخ رمزگشایی می‌کند حضور داشته باشد، به همین منظور تغییر در مجری را داشتیم، در این راستا نیز گزینه‌های مختلفی مورد مذاکره بود که نهایتا با سپند امیرسلیمانی به تو‌افق رسیدیم.

تهیه کننده مسابقه کهکشان در مورد هزینه برگزاری این مسابقه یادآور شد: دکور ما در مسابقه کهکشان نسبت به سایر دکورها قیمتش کمتر است. همچنین به لحاظ کارگردانی و پشتیبانی فنی از مجموعه برنامه‌های سرگرمی دیگر در صدا و سیما خیلی دشوارتر بوده است.

سوهانی با بیان اینکه در این ۲۶قسمت سعی شده است که از بازیگران و ورزشکاران به عنوان شرکت‌کنندگان استفاده کنیم، افزود: در این پروژه برنامه‌سازی گروه برای مدیریت بازی‌ها داشتیم که فضای بازی جذابیت لازم را داشته باشد و در مجموع ۲۵۰نفر برای ضبط این برنامه درگیر بودند.

در ادامه فاطمه دلاوری سردبیر این مسابقه با بیان دشواری‌های تهیه و ضبط این برنامه اذعان کرد: در این مسابقه برای اولین بار مخاطبان تلویزیون می توانند چالش‌های درون مسابقه را از طریق تکنولوژی های واقعیت افزوده AR و واقعیت مجازی VR همزمان با پخش مسابقه از تلویزیون در منازل خود تجربه کنند. این مسابقه تلویزیونی، تجربه‌ای نو برای تعامل مخاطبان با تلویزیون را رقم می زند که تا کنون در هیچ مسابقه‌ای تجربه نشده است.

وی ادامه داد: واقعیت افزوده AR به معنای اضافه کردن چیزی است که در آن گرافیک، صدا و بازخورد لمسی به جهان طبیعی ما اضافه می شود. در این مورد بر خلاف واقعیت مجازی که شما در یک محیط کاملا مجازیVR هستید، واقعیت افزوده از محیط طبیعی شما استفاده کرده و به سادگی اطلاعات مجازی را در بالای آن قرار می دهد. واقعیت افزوده اغلب با استفاده از دوربین روی تلفن هوشمند، عناصر دیجیتالی را به یک نمایش زنده اضافه می کند و امروزه اغلب تلفن‌های هوشمند از برنامه های سنگین AR پشتیبانی می‌کنند.

مقالات دیگر: مرکز نوروفیدبک گیشا

به گفته سردبیر مسابقه کهکشان این مسابقه با تکنولوژی‌ترین مسابقه تلویزیونی و ترکیب یک نمایش و مسابقه در کنار هم است.

وی در مورد محتوا این مسابقه نیز یادآور شد: در مطالعات تاریخی که داشتیم قصه‌های مختلف در عصرهای مختلف ایران را بررسی کردیم. همانطور که در موسیقی تیتراژ پایانی هم حتی فضای تاریخی ایران در تمام ادوار را نشان دادیم. البته در تمام دکورها سعی کردیم المان‌های ایرانی نشان داده شود.

دلاوری ابراز کرد: در هر دکور میزبان متناسب با آ‌ن فضا انتخاب شده است. برای نمونه در بخش «ادبستان» که روایتی از دوره قاجار است به شخصیت «مریم امین» که یک روزنامه‌نگار در آن دوره تاریخی است که از قضا خیلی به این فرد تا به حال پرداخته نشده است رجوع کرده‌ایم و اتفاقات تاریخی آن زمان را از زبان وی بیان می‌کنیم.

مجید رستگار کارگردان مسابقه کهکشان در بخش دیگری از این نشست با بیان اینکه یکی از سخت‌ترین ژانرها کارگردانی برنامه مسابقه‌ای است، اظهار کرد: کارگردانی و اجرا کار مسابقه کهکشان خیلی سخت بود زیرا باید در یک زمان اطاق فرمان، محل مسابقه و همچنین بازیگردانی بازیگران را مدیریت می‌کردیم، به همین منظور خیلی پیچیدگی در ضبط و اجرا داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال شبستان که اگر تیم کهکشان به فکر فصل سوم باشد همکاری خواهید داشت، گفت: در حال حاضر مذاکرات پیش تولید سریال «وضعیت زرد» برای فصل سه هستم و اگر شرایط فصل سه مسابقه کهکشان تداخل با فیلم وضعیت زرد نداشته باشد ممکن است کار را بپذیرم.

این کارگردان سینما و تلویزیون در پاسخ به سوال دیگر شبستان در مورد سختی کار ضبط برنامه‌های مسابقه محور آن هم با چندین مکان متفاوت توضیح داد: آنچه در سینما می‌بنیم با کارگردانی در برنامه مسابقه‌محور متفاوت بوده و واقعا ۶۰دقیقه ضبط چنین برنامه‌هایی بسیار سخت است. البته کار فرد را خسته نخواهد کرد اما حواشی کار آدم را اذیت می‌کند.

رستگار باین کرد: روزی ۶۰دقیقه ضبط داشتیم که هر روز انچام می‌شد و این کار سخت می‌کرد. همچنین جدای از مسابقه ما بخش نمایشی را هم داشتیم که در بخش نمایشی ما بداهه‌گویی و هم فیلم‌نامه قبلی وجود داشت که این دو در جریان مسابقه باید کنترل می‌شد و جایی کار سخت‌تر می‌شود که کارگردانی و تمام پشتیبانی‌ها باید همزمان انجام شود تا برنامه از فرم رئالیتی خارج نشود.

در بخش دیگری از این نشست کیمیا گیلانی بازیگر نقش نگین در بخش ادبستان با توضیحاتی در مورد اجرای این مسابقه در فرم عیرحضوری آن بیان کرد: شبکه پنج سیما پیش تر با طراحی اپلیکیش و امکان شرکت مخاطبان در مسابقه برخط شو به صورت برخط یا آنلاین تجربه لذت شرکت در یک مسابقات تلویزیونی را به مخاطبان خود هدیه داده بود. اما این بار با طراحی مسابقه بزرگ کهکشان با محوریت به چالش کشیدن ارتباطات انسان با رسانه ها و واکاوی واقعیت های مجازی(VR) و واقعیت های افزوده (AR) گام نوینی در تهیه و تولید مسابقات تلویزیونی برداشته است.

وی ادامه داد: این مسابقه در بخش پلاس خود در حال پخش است که با تلفن یا اپلیکشن علاقمندان می‌توانند بدون حضور در استودیو مسابقه در این رقابت شرکت کنند، در این بخش سعی شده شبیه‌سازی خوبی از فضای استودیو صورت بگیرد تا شرکت‌کنندگان بتوانند تا حدودی چالش را درک کنند. البته درگیری شرکت کنندگان به قدری زیاد است که می‌توان گفت بخش زیادی از بازی را بدون حضور تجربه می‌کنند.

این مجری تلویزیون در مورد نقش نگین نیز توضیح داد: نگین برداشت فانتزی از شخصیت مریم امین روزنامه‌نگاری در زمان قاجار است که سعی دارد مسائل اجتماع را نشان دهد. این شخصیت یک کلیدواژه دارد که «مردم چشم شون به دست ما و ما نگاه‌مون به آگاهی مردم است» که البته در این بخش ادبستان مسائل طنز را هم در اجرا داریم که باعث عمق‌دهی مخاطب به برخی مسائل تاریخ در دوره قاجار می‌شود.

گیلانی اضافه کرد: البته این شخصیت یک رابطه عاشقانه با مجری(سپند امیرسلیمانی) برقرار می‌کند که بهواسطه فاصله تاریخی بین دو نسل جذاب است اما در کل نقش این شخصیت در آگاهی‌رسانی بیشتر از دوره تاریخی قاجار پررنگ است. درواقع این شخصیت یک نقش زن فعال ایرانی را در دوره تاریخی قاجار نشان می‌دهد.

ترکاشوند بازیگر نقش «خانوم جون» در مورد نقش خود ابراز کرد: شخصیت خانوم جون که در این مجموعه بنده بازی کردم دقیقا فضای یکی مادر سنتی را نشان می‌دهد که در عین حال که آش نذری می‌پزد و به مسجد می‌رود در عین حال به فرزند خود و تغییر فضای بازی داخل کوچه‌ و رفتن به سمت آتاری و... هم دقت دارد. من سعی کردم در این نقش تا جایی که ممکن است کمک کنم تا شکت‌کنندگان گوی طلایی را با خود ببرند.

در بخش دیگری از این نشست دانشگر بازیگری که سعی دارد در بازی شرکت‌کنندگان خلل ایجاد کند گفت: تلاش من در تمام بازی جلوگیری از شرکت کنندگان برای بدست آوردن گوی طلایی است که البته سعی داشتیم که م شرکت کنندگان بتوانند از مراحل عبور کنند.
 
اصغر حیدری بازیگر نقش رسانا در دهه 60 نیز در مورد نقش خود افزود: این ‌کار با بازی‌هایی که من پیش از این داشتم تفاوت داشت چون باید هم از نظر فیزیکی و هم محتوایی شرکت کنندگان را هدایت می‌کردم.

در بخش پایانی این نشست علی کاظمی بازیگر بخش فضا یا آینده نیز در مورد نقش خود یادآور شد: من از سختی کار خبر نداشتم و ‌میزانسن ها و دکوپاژها و‌ مکالمه با اطاق فرمان و همچنین شرکت کنندگان کار را سخت می‌کرد. کار در مقابل ۸دوربین یکم سخت است و به نظرم مردم این سختی را نمی‌توانند درک کنند چون واقعا بچه‌های این‌گروه سعی کردن کار خیلی خوب جلو برود.

اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت...
ما را در سایت اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین shishebori بازدید : 118 تاريخ : شنبه 7 آبان 1401 ساعت: 14:02

پرطرفدارترین مدل های قرنیز
دکور شرق تامین کننده برترین برند های قرنیز ام دی اف و پی وی سی می باشد و این محصولات را با قیمت دست اول ارائه می کند.
پرطرفدارترین مدل های قرنیز
به گزارش بولتن نیوز،  قرنیز ابزاری پوششی است که در محل تقاطع دیوار با کف نصب شده و از آن برای زیبایی بیشتر، محافظت از دیوار در برابر ضربه و رطوبت و همچنین پوشاندن درز های انتهایی پوشش کف مثل پارکت یا کفپوش استفاده می شود. انواع قرنیز با جنس و طرح های مختلف در بازار تولید و ارائه می شود که از پرطرفدار ترین انواع آنها می توان به قرنیز ام دی اف خام و روکشدار، قرنیز پی وی سی و پلی یورتان اشاره کرد.

دکور شرق تامین کننده برترین برند های قرنیز ام دی اف و پی وی سی می باشد و این محصولات را با قیمت دست اول ارائه می کند. برای خرید قرنیز به سایت دکور شرق مراجعه کنید.

https://decorshargh.com/skirtingboard/

قرنیز ام دی اف روکش دار
قرنیز ام دی اف یکی از پر طرفدارترین قرنیز ها به شمار می آید که از مغزی با مشتقات چوب و روکش پی وی سی ساخته شده است. این قرنیز با ضخامت های ۸ و ۱۶ میلی متر و عرض ۷ الی ۲۰ سانتی متر در بازار ارائه می شود و از تنوع بالایی در طرح و رنگ برخوردار است.

دکور شرق قرنیز ام دی اف کرونو گرین که یکی از بهترین برند های قرنیز mdf با روکش کره ای می باشد را در عرض های 7 الی 15 سانتی متر ارائه می کند. برای مشاهده محصول می توانید به سایت دکور شرق مراجعه کنید.

جنس مغزی قرنیز ام دی اف همانند پارکت ها از مشتقات چوبی ساخته و به دلیل اینکه اکثر طرح های این مدل قرنیز طرح چوب است، پیشنهاد می کنیم برای محیط هایی که پارکت کار شده از قرنیز ام دی اف استفاده کنید. در نظر داشته باشید که هنگام نصب پارکت، به دلیل انقباض و انبساط باید تایل های آن ۱ سانتی متر با دیوار فاصله داشته باشند؛ از این رو حتما قرنیز ام دی اف خود را از نوع ۱۶ میلیمتری انتخاب کنید تا فاصله دیوار را پوشش دهد.

شیشه بری شمال تهران

پرطرفدارترین مدل های قرنیز

قرنیز ام دی اف از مقاومت متوسطی در برابر آب و رطوبت برخوردار است و نباید به طور مستقیم در معرض آب و رطوبت قرار بگیرد. همچنین در محیط هایی که امکان شستشو مستقیم کف زمین با آب وجود دارد، نباید از این نوع قرنیز استفاده کرد.

برای تمیز کردن قرنیز mdf می توان از دستمال یا تی نمدار استفاده کرد و به دلیل اینکه دارای روکش پی وی سی می باشد، جرم نمی گیرد.

قرنیز ام دی اف خام
این قرنیز همانند قرنیز ام دی اف روکش دار ساخته شده از مشتقات چوب می باشد اما در سطح رویی آن هیچ روکشی قرار ندارد و پس از نصب باید حتما رنگ آمیزی شود. (برای رنگ کردن آن می توان از رنگ های ساختمانی استفاده کرد)

قرنیز mdf خام نیز در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی ندارد و در صورت استفاده در محیط دارای نم و رطوبت زیاد، باد کرده و آسیب می بیند اما اگر رنگ پوششی اجرا شده روی سطح آن از نوع قابل شستشو باشد (مانند رنگ اکرولیک و روغن) می توان برای نظافت آن از دستمال نمدار استفاده کرد.

در صورتی که طرفدار دکوراسیون سبک مدرن هستید، می توانید از قرنیز ام دی اف خام در پایین دیوار استفاده کرده و آنرا همرنگ دیوار ها رنگ کنید که با این کار زیبایی بصری خاصی ایجاد می شود.

قرنیز پی وی سی
پرطرفدارترین مدل های قرنیز

قرنیز پی وی سی یکی از قرنیز های پرطرفدار موجود در بازار است که از جنس مواد پلاستیکی خشک تولید می شود و کاملا ضد آب است؛ از این رو می توان از آن در محیط هایی که امکان آبریزی وجود دارد استفاده کرد. قرنیز pvc در عرض های مختلف از 7 الی 20 سانتی متر و ضخامت های 7 الی 10 میلی متر در مدل های متنوع ورساچ، گلدار و ساده تولید و ارائه می شوند.

دکور شرق قرنیز پی وی سی را در طرح های مدرن، گلدار و کلاسیک ارائه می کند که از برترین این برند ها می توان به قرنیز پی وی سی بهینا، آذین و ... اشاره کرد.

نکته: قرنیز pvc در واقع همان قرنیز پلی استایرن است که در اکثر مواقع با نام پی وی سی معرفی می شود.

قرنیز پلی یورتان
قرنیز پلی یورتان از مواد پلی یورتانی ساخته شده و به دلیل وزن سبک، قابلیت شستشو، استحکام و مقاومت بالا در برابر حرارت از پرطرفدارترین قرنیز ها به شمار می آید. این قرنیز همانند قرنیز ام دی اف خام به دلیل نداشتن روکش، پس از نصب باید حتما رنگ آمیزی شود که برای رنگ کردن آن می توان از رنگ های ساختمانی مانند اکرولیک و روغن استفاده کرد.

قرنیز پلی یورتان و ام دی اف خام عموما در دکوراسیون هایی به کار می روند که قرنیز همراه با دیوار رنگ خواهد شد که در نهایت قرنیز همرنگ دیوار زیبایی خاصی ایجاد کرده و با دکوراسیون مدرن هماهنگی زیادی دارد.

قرنیز پلی یورتان نسبت به قرنیز ام دی اف خام از قیمت بالاتری برخوردار است اما به همین نسبت کیفیت و ویژگی های بیشتری را دارا می باشد.

این مدل قرنیز کاملا ضد آب و قابل شستشوست اما میزان مقاومت آن در برابر آب به نوع رنگ استفاده شده در سطح آن دارد. معمولا برای رنگ آمیزی دیوار و قرنیز ها از رنگ اکرولیک و روغن استفاده می شود که این رنگ ها قابل شستشو هستند اما برای جلوگیری از لکه شدن سطح رنگ شده می توانید برای تمیز کردن قرنیز پلی یورتان از دستمال نمدار یا خشک استفاده کنید.  

دکورشرق تامین کننده انواع قرنیز پی وی سی (پلی استایرن)، ام دی اف و پلی یورتان می باشد و تمامی محصولات را با قیمت دست اول و بدون واسطه ارائه می کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید با کارشناسان دکور شرق در ارتباط باشید.

کاربرد انواع قرنیز دیوار
پرطرفدارترین مدل های قرنیز

قرنیز دیوار در جنس و سبک های متنوعی در بازار تولید و ارائه می شود که انتخاب میان آنها به بودجه، سلیقه، محیط مورد نظر و ... وابسته است. از بهترین و پرطرفدارترین قرنیز ها می توان به قرنیز پی وی سی و قرنیز ام دی اف روکشدار اشاره کرد که تقریبا 90 درصد قرنیز های موجود در بازار از این نوع هستند.

این دو مدل قرنیز به دلیل نصب آسان، طرح و مدل های متنوع، مقاومت و طول عمر بالا، نیاز نداشتن به رنگ و نقاشی پس از نصب و بازه قیمتی گسترده سلیقه اکثر افراد را پوشش می دهند و در عموم دکوراسیون ها کاربرد دارند.

برای محیط هایی که پارکت لمینت به کار رفته، استفاده از قرنیز ام دی اف روکشدار نمای زیبایی به محیط می بخشد؛ چرا که هر دو از مشتقات چوب ساخته شده اند و هماهنگی بیشتری دارند.

اما در محیط هایی که برای پوشش کف از سرامیک، سنگ یا کفپوش های پی وی سی استفاده شده، انتخاب بین قرنیز mdf و پی وی سی به سلیقه شما بستگی دارد. البته در نظر داشته باشید اگر در محیط امکان آبریزی وجود دارد، باید از قرنیزهای پی وی سی (پلی استایرن) یا سنگی و سرامیکی استفاده کنید.

در محیط هایی که با توجه به طراحی داخلی به قرنیز هایی با ویژگی رنگ پذیری نیاز است، قرنیز ام دی اف خام و پلی یورتان بهترین گزینه ها هستند.

منبع: https://www.bultannews.com/

اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت...
ما را در سایت اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین shishebori بازدید : 81 تاريخ : سه شنبه 3 آبان 1401 ساعت: 16:00

پنجره گیوتینی برقی و سقف های متحرک

پنجره گیوتینی یا پنجره پانوراما از جدیدترین و شیک ترین پنجره هایی است که در معماری ساختمان به کار می روند.

این پنجره ها با طراحی منحصر به فرد در شرایط مختلف آب و هوایی در همه ماه های سال فضایی مطلوب برای شما فراهم می آورند.

ساختار پنجره های پانوراما متشکل از دو ریل  آلومینیومی عمودی نصب شده در کناره ها ، یک پروفیل جهت آب بندی در کف سازه و یک باکس افقی در بالای سازه که موتور وسیستم انتقال نیرو در ان جانمایی شده است.

پنل شیشه ها به وسیله ریسیور، ریموت کنترل و تسمه های جانبی به صورت عمودی به بالا و پایین حرکت می کنند.

پنجره گیوتینی یا پنجره پانوراما از حداکثر سه پنل شیشه ای شامل یک پنل ثابت ودو پنل متحرک ، تشکیل شده است.

شیشه مورد استفاده در پنجره های پاناروما دو جداره واز نوع سکوریت با ضخامت20 میلیمتر (2عدد شیشه 6 میلیمتر واسپیسر 8میلیمتر) می باشد .

حداکثر ارتفاع سیستم پنجره های پاناروما 3000 میلیمتر و حداکثر عرض 3000 میلیمتر می باشد.

 جنس پروفیل های مورد استفاده در پنجره های پانوراما از آلومینیوم با آلیاژ 6063  است و رنگ مورد استفاده در این پروفیل ها رنگ الکترواستاتیک کوره ای می باشد.

کلیه ابزار و یراق آلات مورد استفاده در پنجره های پانوراما از جنس پلی آمید و تولید مجموعه شرکت برج وین می باشد.


مزایای پنجره های گیوتینی یا پاناروما
عایق در برابر : گرما ، سرما و صدا

مانع عبور : گرد و غبار ، برف و باران ، حشرات و جانوران

سیستم گیوتینی یا پانوراما  می تواند در صورت باز شدن کامل در پایین ،  بعنوان جان پناه عمل کند.

تعیین دلخواه ارتفاع پنل ثابت بعنوان جان پناه

قابلیت استفاده از شیشه های لمینت و چند لایه در پنل ثابت

ایجاد حداکثر فضای بازشو و میدان دید وسیع

قابلیت تنظیم اندازه بازشو

عدم قابلیت بازشو از سطح بیرونی و امنیت بسیار بالا

استفاده آسان تر برای افراد مسن و کودکان به واسطه استفاده از ریموت کنترل یا کلید دستی

قابلیت اتصال به سیستم هوشمند ساختمان

مقالات دیگر: توری پلیسه غرب تهران

روانشناس کودک و نوجوان مرزداران

سقف شیشه ای متحرک
سقف شیشه ای متحرک اتوماتیک محصولی است که در معماری نوین ساختمان ها، مجتمع های تجاری و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم  عایق هوا و رطوبت بوده و امکان استفاده از آن در تمامی مناطق کشور وجود دارد.

از سقف شیشه ای متحرک می توان به راحتی در محل کار، ویلا، منزل، پاسیو، تراس و… استفاده کرد.

این سیستم نمای زیبایی دارد و ظاهر ساختمان را شیک تر و جذاب تر می کند که براساس سلیقه و شرایط سازه با ظرافت های بسیاری قابل اجراست.

شیشه های استفاده شده در سقف اتوماتیک دوجداره است که جمع ضخامت شیشه ها 22 میلی متر است.

شیشه  ای که بالا قرار میگیرد سکوریت 6میلی متر و شیشه ی پایینی پلی کربنات (نشکن) 6میلی متر است که باید یک سازه فلزی و استراکچر محکمی را برای آن ها در نظر گرفت.

سقف شیشه ای متحرک مانند سقف های متحرک استخری دارای سازه ای بسیار قدرتمند هستند. تایل ها و بلوک های مقاوم و نشکن ازجمله متریال های مهم این سازه هستند.


ادامه مطلب

اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت...
ما را در سایت اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین shishebori بازدید : 117 تاريخ : دوشنبه 2 آبان 1401 ساعت: 21:09

این قوانین برای دکور خانه‌های نقلی، قدیمی شدند!
چیدمان مبلمان به خصوص در فضاهای کوچکتر یک هنر است. فضاهای کوچک ثابت می‌کنند که وقتی چیدمان درستی داشته باشند به متراژ زیادی نیاز ندارید.

تحریریه چیدانه: چیدمان مبلمان به خصوص در فضاهای کوچکتر یک هنر است. فضاهای کوچک ثابت می‌کنند که وقتی چیدمان درستی داشته باشند به متراژ زیادی نیاز ندارید. در ادامه با ما همراه باشید تا چند نکته درباره چیدمان فضاهای کوچک و نقلی را مرور کنیم.

نکات شیک برای چیدمان فضاهای کوچک
گاهی اوقات یک تکه مبلمان حجیم به یک فضای کوچک جذابیت زیادی می‌بخشد.

پر کردن گوشه کوچکی که در اینجا نشان داده شده است با چند تکه مبلمان کوچک باعث می‌شود آن را تنگ و شلوغ کنید.

با این حال، پر کردن بیشتر این فضا با یک مبل بزرگ، این اتاق نشیمن جمع و جور را بسیار جذاب می کند.
سقف‌ها را با رنگ روشن رنگ کنید
سقف‌های تیره می‌توانند به یک فضای کوچک روشن با دیوارهای سفید عمق دهند. ترفند ساخت این اثر استفاده از رنگ نیمه براق است که نور را منعکس می کند. برخلاف رنگ تیره تخت، رنگی که برق دارد فضای شما را روشن نگه می دارد.
از یک فرش استفاده نکنید

مقالات دیگر: بهترین شیشه بری در تهران

دندانسازی در تهران
هنگامی که پهن کردن فرش به درستی انجام شود، می توانن مناطق مختلفی را در یک اتاق کوچک ایجاد کند. این فضا از یک فرش بزرگ برای استقرار اتاق نشیمن و یک فرش کوچکتر برای گذاشتن میز کار بهره می‌گیرد.
دیوارها را سفید رنگ کنید
دیوارهای تیره وقتی با ویژگی هایی در سایه روشن متضاد همراه شوند می توانند به یک فضای کوچک جذابیت معماری اضافه کنند.

این آشپزخانه شیک دیوارهای مشکی چشمگیر را با سقف و کابینت سفید جبران می کند. رنگ سفید باعث ایجاد توهم قالب گیری در اطراف لبه های در و بالای دیوارها می شود.
مبلمان ناهارخوری باید مطابقت داشته باشد
یک ست ناهارخوری منطبق با هم به نظر می‌رسد. اما اگر می‌خواهید چیدمانی جسورانه و شیک داشته باشید، یک ست ناهماهنگ مانند آنچه در اینجا نشان داده شده است، یک فاکتور شگفت‌انگیز بزرگ دارد.

برای به دست آوردن این ظاهر، باید مطمئن شوید که صندلی‌هایی که انتخاب می کنید، ارتفاع مناسبی برای میز مورد استفاده شما دارند.

برای ایجاد فضایی بوهمیایی، از ترکیبی متنوع از صندلی‌ها همانطور که در اینجا نشان داده شده است استفاده کنید. برای داشتن ظاهری تمیز و امروزی، همه صندلی‌ها را یک سبک نگه دارید و هر کدام رنگ متفاوتی دارند.
نورپردازی توکار، فضاهای کوچک را بزرگتر نشان می‌دهد
چراغ های سقفی توکار، فضاهای کوچک را بدون اشغال فضای گرانبهای کف بهبود می‌بخشند. با این حال، لایه‌بندی نور به شما امکان می‌دهد روشنایی را به جایی که می‌خواهید اضافه کنید.

همانطور که در اینجا نشان داده شده است، یک سایه آویز بزرگ به این اتاق نشیمن کوچک نقطه کانونی زیبایی می‌دهد در حالی که میز قهوه را روشن می کند. چراغ سمت راست برای مطالعه است. دو چراغ رومیزی کوچک در وسط، این اتاق کوچک را با نور پراکنده‌ای، جذاب‌تر می‌کند.

منبع: برترین ها

اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت...
ما را در سایت اخبار مربوط به شیشه بری و شیشه سکوریت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین shishebori بازدید : 90 تاريخ : يکشنبه 1 آبان 1401 ساعت: 20:09